Technologijos tampa neatsiejama vaikų mokymosi dalimi – vis dažniau ugdymas vyksta ne vien per vadovėlius ar sąsiuvinius, bet ir per skaitmenines mokymosi platformas. Kad šios priemonės būtų naudingos ir saugios, tėvai bei mokytojai turi ne tik jas priimti, bet ir suprasti, kaip jos veikia, bei kaip jas tinkamai integruoti į vaikų ugdymą.
Skaitmeninis raštingumas apima gebėjimą naudotis skaitmeninėmis priemonėmis ne tik techniškai, bet ir atsakingai, kritiškai bei tikslingai.
Tai reiškia:
Šiuolaikinės mokymosi programėlės siūlo personalizuotą turinį, prisitaikantį prie vaiko tempo, gebėjimų ir mokymosi stiliaus. Vizualai, garsiniai įrašai, žaidybiniai elementai – visa tai padeda mokiniams lengviau įsisavinti informaciją. Tačiau jų veiksmingumas labai priklauso nuo suaugusiųjų – tėvų ir mokytojų – požiūrio ir pagalbos.
Zubrus siūlo sprendimus, kurie leidžia visoms pusėms – vaikams, tėvams ir mokytojams – kartu matyti pažangą, palaikyti vieni kitus bei prisidėti prie tikslingo mokymosi proceso.
Šiuolaikiniai mokiniai auga pasaulyje, kuriame skaitmeninis raštingumas yra ne pasirinkimas, o būtinybė. Gebėjimas naudotis išmaniosiomis mokymosi priemonėmis padeda:
Zubrus mokymosi aplinka skatina ne tik vaiko pažangą, bet ir visos ugdymo bendruomenės įsitraukimą. Čia tėvai, mokytojai ir turinio kūrėjai veikia išvien, kurdami efektyvų ir vaikui palankų mokymosi kelią.
Skaitmeninis raštingumas – tai ne vien gebėjimas naudotis technologijomis, bet ir išmintingas jų pritaikymas mokymuisi. Tėvai ir mokytojai, kurie supranta šiuolaikines skaitmenines priemones ir palaiko vaikus jų kelyje, padeda ne tik geriau mokytis, bet ir formuoti stiprius įgūdžius ateičiai. Mokymosi programėlės gali būti ne „papildoma veikla“, o galingas įrankis mokymosi motyvacijai auginti – jei tik išmokstame jomis naudotis tikslingai.